Noen som vil nyte sjansen? Bare ta kontakt…

Se her alle dere som er på utkikk etter noe enkelt, kjapt og uforpliktende… Her er det bare å utnytte muligheten🤣 får inn mange hver dag, så dere trenger ikke å få panikk, det er nok henvendelser til dere alle

«

BarbaraMartinez
@yahoo.com

Нei, hvоrdan gåг det? Bгøt sаmmen mеd кjærеsten min i gåг. Ønskеr seх utеn foгрliкtеlse.
Redd for å bli blоkkегt. Ikкe vil сhаttе hег. Кliкк рå linkеn og sкriv til meg dег»

Tinder og andre Apper kan bare gå å legge seg, her får du altså alt lagt lett til rette. 🙈 kos dokk!

(Har fjerna kontakt-linken så slik at ingen skal bli lurt inn i noen svindel🤪)

 

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow