Påske-Giveaway

Avsluttet! Vinneren er trukket🐣 gratulerer Hilde😊

I dag vil jeg feire en «milepæl» og takke alle dere som besøker bloggen min. Bloggen min er fortsatt ny og under utvikling… så; at jeg de siste 14 dager har passert 15k klikks, er langt over alle forventninger! Derfor har jeg ordnet en Påske-giveaway 🐣🌷

-Alle som gir meg en kommentar i kommentarfeltet under her, er med i trekninga. Trekkes søndags kveld (5. April) klokken 20:00. Den som i tillegg registrerer seg som følger i «Bloglovin» får et ekstra lodd ❤️

Premien:

Ønsker dere alle en så god påske som mulig, situasjonen tatt i betraktning. Ta vare på deg selv og de rundt deg🥰

klem fra Lene

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

39 thoughts on “Påske-Giveaway

      1. Det er snart tid for bjørkesirup igjen vettu, skal sørge for en smaksprøve til deg, Monica👍🏼 God påske 🐣

  1. Riktig god påske Lene, til deg og dine. Gleder meg til å få guts til å prøve noe av det du legger ut 😊
    Gretha

    1. Kjære Liv, skulle gjerne levert en eventuell premie på døra… Med alle restriksjoner så kan det hende det tar litt tid før levering😅Trur posten er kjappere enn meg🙈

  2. Du e så dyktig! Skoilla egentlig ha testa ut d der men Bjørkesevja, hi jo en lang allé utom her.. 😜

    1. Takk Elsa❤️ -det er bare å prøve deg på bjørkesirupkoking, ikke så vidløftig! Ta kontakt hvis du vil vite mer enn detjeg har skrevet😉

    2. God påske til deg og dine Lene 🥂så koselig å følge deg på bloggen,veldig mye fine oppskrifter som jeg har tenkt å prøve etterhvert 😋Hils 😍klem fra tante Tari K 🐥💐

    1. Ja Kanskji det, Lone… Og etterpå kan du varme deg med chilikakao i den fine påskekoppen😄 hvis du registrerer deg som følger på blogglovin, får du et extra lodd…😉 økt vinnersjanse vettu👍🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow