Pannekaker – enkel og god oppskrift

Reklame | Farmasiet, ellos, amin

Pannekaker er noe som er populært i alle aldre, liten og stor. Denne oppskriften gir fine, gode pannekaker. Fyll på med bacon, sukker, blåbær eller hva du enn liker… Lag deg din pannekakefavoritt 😋

Pannekake:

(nok til ca 12 pannekaker – 4 pers) 

3 egg

6 dl melk

3 ss Melange

3 dl hvetemel

1/2 Ts salt

1 Ts sukker

Melange til steking

  • bland mel, salt og sukker. Rør inn melken. Visp til røren er glatt og jevn.
  • smelt smør, avkjøl litt
  • Rør inn smøret og til slutt eggene. Se at alt er godt vispet sammen.
  • La røren hvile 20-30 min før steking.
  • ha litt smør i den varme pannen, nok til at Flaten dekkes.
  • bruk en øse m/røre i pannen, vend pannen rundt slik at røren fordeles i hele pannen.
  • middels varme, ca 1-2 min på hver side.

Dagens anbefalte produkter er produkter som øker velværet. Kombucha for å ha en frisk og god mage, brunfarge som gjør det mer trivelig å gå lettkledd, mulateiro olje for et skinnende fint hår og en fin topp til trening eller varme dager. Ta en nærmere kikk😉

 

VitaOrganic Kombucha, Ingefær//Jabushe Sun

Bjuwti//Sunset Haze Ribbed Seamless Bra

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

2 thoughts on “Pannekaker – enkel og god oppskrift

    1. Hehe😄 -er det ikke mer det at det er fryktelig kjedelig å steke så mange? Det synes i alle fall jeg😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow