Miniblogg er noe dritt!

Ja, nå kaller jeg faktisk en spade for en spade! Og, til dere som er oppmerksom nok til å se at det har vært mange måneder med skrivestans, og til dere som tidligere brukte å lese mine små snutter; jeg skylder dere en usminka og ærlig forklaring! Jeg mista rett og slett motivasjonen fordi jeg syns miniblogg er noe dritt… 
 

Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg skriver dette, og hvorfor jeg da har en miniblogg!?? Vel, det er isåfall et helt naturlig spørsmål. 
 

Når jeg bestemte meg for at jeg ville begynne å dele mye av det jeg har på hjertet tok jeg en research på ulike typer blogger. Jeg innsåg fort at jeg ikke kunne kjøpe meg et domene og begynne forfra på egen hånd. Jeg har jo ikke peiling på slikt. Jeg har ingen erfaring med oppbygging av nettsted, innstillinger etc etc., og ikke har jeg interesse av det heller. Jeg vil bruke tid og energi på å formidle det jeg har på hjertet, og thats it! Jeg bestemte meg derfor for å velge en ferdig Bloggportal, eller hva dem kaller det, og endte opp med å søke blogg.no fordi den ble anbefalt. Blogg.no har ord på seg for å være en av de beste, og det syns jeg den er.

Når jeg endelig fikk Mail om at de tok meg inn, kom den kjedelige beskjeden om at alle som vil inn i Blogg.no nå må gjennom en slags opptaksrunde via miniblogg.no. Om dette også gjelder kjendiser eller andre viktige personer vet jeg ikke, men jeg takket i allefall ja i håp om at det ble en kortvarig «mellomlanding». 
 

Jeg oppdaga fort at miniblogg slett ikke egnet seg for mitt formål…. det gjorde meg litt motløs og jeg mista til slutt »piffen». Jeg ønsker jo egentlig å lage kategorier og et lite oppslagsverk hvor man kan søke etter oppskrifter, hjemmelaget til hushold, og små innslag av naturens mangfold for kropp og sjel. Derav bloggnavnet «NaturligOgVis». Jeg savner også kommentarfeltet hvor folk kan spørre om råd eller komme med innspill i forhold til temaene jeg tar for meg. Jeg fikk mange henvendelser privat, men den muligheten har jo bare de som kjenner meg og vet hvem jeg er. 
 

Når det er sagt; miniblogg ER jo ikke «noe dritt», men den passer bare ikke for meg og det jeg ønsker å formidle! Mange skriver mye bra her, og variasjonen er stor. Det liker jeg! Nå har jeg funnet igjen lysten til å skrive, og ettersom jeg ikke er motivert på å starte på nytt med en annen bloggportal, må jeg godta at jeg må bruke miniblogg.no. Det betyr rett og slett at jeg gjør det beste ut av det, og håper at jeg frister dere til å kikke innom her jevnlig. Ved god hjelp av faste lesere kan jeg en dag rykke opp til Blogg.no, for det er det som er målet mitt. Klarer jeg å komme meg inn dit, ja DA kan jeg bygge opp den typen blogg jeg ønsker med ulike tema, oppskrifter og tanker om stort og smått. 

Ja…det var egentlig et solid hjertesukk! Og det va no sabla deilig å bare si det. Nå er jeg klar til å brette opp ermene og gønne på 🙂 

 

PS: vil dere sende meg en melding så kan dere kontakte meg via Naturligogvis sin Facebookside eller på Instagram: Lenegryde

mvh Lene
 

 

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow