Nå kommer sommeren, D-vitaminer på naturlig vis! Bare smør dere med pittelitt tålmodighet…

Reklame | Farmasiet

Nå har vi hatt en vinter, uten skikkelig vintervær. Vi har siden mars vært preget av Korona-situasjonen, og når vi endelig begynte å glede oss over lengre og lysere døgn, og en tilsynelatende kontroll på koronapandemien, ja da kom jammen vinteren. Midt i mai!😱 Over alt på Facebook, Instagram og snap, var det snøbilder og fortvilte utrop om det tullete været. Vel.. nå tror jeg det er dags for solprodukter. Så: ikke fortvil, alt blir bra😉🙌🏻  Trykk på bildet for å se nærmere på produktene til Farmasiet. De har mye bra å velge i 👌🏼

Piz Buin Moisturising Sun Lotion SPF30//Piz Buin Tan&Protect Tan Intensifying SPF15

Trykk HER

For å se nærmere på disse produktene, som er blant mine favoritt-solprodukter, trykk på linkene😊

Hele vinteren har jeg knasket D-vitaminer, men nå vil jeg ha ekte naturlige vitaminer rett fra sola. Alt er så mye bedre på naturlig vis🤗…  Men husk solprodukter! : Piz Buin Moisturising Ultra Light Lotion

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow