Tre produkter fra «Bakeren og Kokken» som kunne ha gjort den kalde våren triveligere!

Reklame | Bakeren og Kokken

Ja, det finnes mange kjekke produkter og fristelser til kjøkken, hus og hjem. Det meste av reklame blar man fort forbi fordi det er kjekt, men  ikke trengs. Andre ganger studeres merker og modeller bevisst fordi man er ute etter et spesifikt produkt.

I dag derimot, ble det for min del et unntak; Av ren nysgjerrighet tok jeg en kikk inne på siden til Bakeren og kokken, og der var det mange fine, gode produkter til hus og hjem, og jammen ble jeg fristet! Dermed havnet 3 produkter på min ønskeliste uten at jeg hadde tenkt over at jeg trengte dem! Selv om dette er er helt ulike produkter, så henger de sammen i mitt hode. Jeg ser for meg hvordan jeg kan bruke dem…

Det første jeg la merke til var Boblevaffeljernet. Hjernen min slo straks over på oppskrifter og muligheter😋🙌🏻

Princess Bubble Vaffeljern

Landmann Grillspyd Universalt

Ved hjelp av dette motoriserte grillspydet kan jeg blant annet servere grillet lammelår, med fløtegratinerte poteter, rotgrønnsaker og rødvinssaus.

Slik været er nå, Blir det fort kaldt og hustri å sitte ute og grille. Kosen forsvinner litt hvis man fryser. Men med en terassevarmer ville det lett ha blitt lunt og koselig. Spesielt nå på våren eller sent på høsten, hadde det vært en drøm med en terassevarmer:

Mareld Terassevarmer Tjörn Stål

Med disse 3 produktene kunne jeg allerede nå ha invitert venner på en utekveld på hytta, med grillmat og vin som hovedrett, boblevafler med is, nylaget syltetøy og kaffe til dessert, og masse godt drikke videre utover kvelden👌🏼

SørEngan er stedet hvor sjelefreden får gode vilkår, lungene frisk luft og hjertet finner god rytme

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

4 thoughts on “Tre produkter fra «Bakeren og Kokken» som kunne ha gjort den kalde våren triveligere!

  1. Når du har utstyrt dæ og rigga dæ te med varme og mat på grill, så kjæm vi! Æ kan godt ta ansvar for oppvasken etterpå!😂❤️

    1. Ja! Helt grei deal! Du er god på vasking, og et enda bedre selskap…så for meg er dette en vinn-vinn🙌🏻😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow