Gratulerer med dagen Norge

Reklame | Farmasiet

Til hele Norge:

Gratulerer så mye med dagen.


Jeg håper vi kan bruke denne dagen til å huske vår historie, og huske at vi som bor i Norge er heldige. Uavhengighet og demokrati er ingen selvfølge, ikke engang i 2020! At vi i dag kan løfte våre flagg og rope hurra, er noe å være takknemlig for.  Feiringen i år er annerledes, men i den store sammenhengen tar vi ikke skade av det. Vi har tradisjonen i våre hjerter, vi vet hva dagen betyr, og det at vi i dag har en nøktern feiring poengterer bare enda sterkere det gode Norske fellesskapet. I fellesskapet tar vi vare på hverandre og ønsker de rundt oss det beste. Jeg er stolt av å være Norsk, og gleder med til å feire dagen på en best mulig måte. Hipp Hipp Hurra!

Gratulerer med dagen Norge

Ettersom det har vært snømannføre, beinbruddsfare og vinterlige forhold mange steder i landet, anbefales det å sjekke ut disse:

//Nordic grip runn brodd 41-45

Nordic grip runn brodd 41-45

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow