Gjør deg selv en tjeneste, lag deg en god start på dagen

Hvordan dagen starter kan ha stor betydning for resten av dagen. Ja, det handler om god mat og rett ernæring, men det handler vel så mye om at du har en fin og god stund hvor du har det bra. Kjenn at du kan senke skuldrene og tenke over noen positive ting med stunden før du tar fatt på resten av dagen.

Min start på dagen besto av en fin lydbok, Brødskive med fersk jordbær og rørsukker,  melk og kaffe + hjemmelaget yoghurt med bjørkesirup, rørsukker og blåbær. Jeg koste meg og samlet masse positiv energi før jeg tok fatt på dagens gjøremåltid.

Ha en finfin dag❤️

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

6 thoughts on “Gjør deg selv en tjeneste, lag deg en god start på dagen

  1. Er så enig med deg. En god start på dagen er viktig.

    Her sitter jeg og ser ut vinduet på snøen som fyker forbi…………. inntar min faste frukost = havregryn litt sukker og litt rosiner med lettmelk pluss et stort krus med Evergood kaffe og en liten skvett melk i den også 😀

    Den gode starten !

    Ønsker deg en god dag der du er!

    1. Ja, din start på dagen høres fin ut🤗 Nyt! Håper du har hatt en fin morgenstund i dag også🇳🇴 Gratulerer med dagen

  2. Gårsdagens morgenstund var veldig lik så mange andre – med den gode frokost, flott utsikt og kaffe i koppen 😀 Og så var det jo selveste grunnlovsdagen ja 😀 Det skred frem til å bli en veldig fin dag totalt sett 🙂 Tusen takk! Og i lige så til deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow