Hatmeldinger?! Seriøst?!

Nå har jeg for første gang fått oppleve hatmeldinger i innboksen. Vet at mange kjendiser, profiler og andre offentlige personer opplever dette, men at det skulle ramme meg også var jeg ikke forberedt på. Jeg vil med dette vise at jeg ikke aksepterer slik oppførsel, og vil derfor publisere et skriv om det. Håper at dere som leser dette også markere avstand ved å dele det videre. Nettrollene fornekter seg ikke….

Funker ikke på meg….

Bakgrunnen for hatmeldinger i min innboks er gårsdagens blogginnlegg:

https://miniblogg.no/naturligogvis/65866/halsvondt-og-feber-kan-vi-paavirke-healingsprosessen-uten-aa-gaa-til-legen.html
 

En person lirte av seg noen «sinnastrofer» på grunn av overskriften. Denne personen mente at alternativbehandling har tatt livet av mange fordi de ikke har fått rett hjelp av lege og sykehus. Hadde en historie å vise til, og angrepet mot «slike som meg», som hun kalte det, var heftig. Sparte ikke på noe liksom. 

Ok; men altså… les hva jeg skriver! Man blir jo bare matt av slike angrep. 

Videre så var det ei som fyrte seg opp fordi jeg anbefaler vaksinasjonsprogrammet. Jeg hadde ikke engang fremmet det, bare nevnt det i en enkelt setning. Denne personen lurte på om jeg som sykepleier syns det er fint å se at barn blir syke og dør på grunn av  vaksinene?!? Er det greit at de får sykdommer, hjerneskader og autisme som de må leve med resten av livet? 

Kjære min, tenker jeg da…

I denne meldingen var det heller ikke småtteri i forhold til meninger om meg, sånne som meg, osv. 

Javel, dette betyr bare at jeg må skrive et lengre innlegg om hvorfor vaksinasjonsprogrammet er viktig! Jeg vet at jeg ikke klarer å snu fanatikere, men de skal uansett ikke få true meg til taushet. Slik oppførsel som dette får bare motsatt effekt på meg. Så; til dere som tenker at dere vil sende meg flere «sinna-meldinger», vel bekomme! Dere finner meg her: 

-Instagram: lenegryde

facebook: naturligogvis

 

 

 

 

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow