Sunn sommerdrikk med litt snert og friskhet

Reklame | Dentaworks, Ellos

Hva er vel bedre enn en frisk iskald slushaktig fruktdrikk en varm sommerdag? At den i tillegg er sunn, kan vel neppe være en ulempe…😉 Denne er helt annerledes enn noen jeg har lagd før, men den ble utrolig spennende og god med flere lag av smak, syrlighet og friskhet. Den hadde til og med en liten «snert»…

Sommerdrikk

(nok til 2 glass)

1/2 rabarbrastang (jeg hadde rød rabarbra, men vanlig grønn er også ok)

3 skive ananas

5-6 store jordbær

1/2 sitron

3-4 isbiter

1/4 Ts merian

1/2-1 cm fersk ingefær
(Jeg anbefaler deg å prøve denne uten noe søtt, men hvis du vil ha litt sødme, anbefaler jeg rørsukker, sirup eller honning)

  • rensk rabarbra, ananas og jordbær, og kutt dem i biter.
  • Gjør det samme med ingefær, og kjør disse ingrediensene i en blender, eller mos med stavmikseren.
  • Tilsett sitron, merian og isbitene, og kjør en runde til.
  • Smak til. -hvis du vil ha sødme, tilsett dette nå.
  • Hell over i glass, og legg noen skiver av jordbær på toppen.

    Håper det smaker, vel bekomme😋👌🏼

Se gjerne innom disse produktene; Ta vare på deg selv gjennom å spise sunt, ha rene pene tenner eller et glansfullt hår🤗 -viktigst av alt, produkt eller ikke; gjør det som får DEG til å føle deg bra, uavhengig av andres mening…

Dentaworks Tannblekingsgel//Bjuwti

 

 

 

 

Nysgjerrig på hva naturen har å gi oss? Da er vi to! Jeg vil føle naturen, og bruke mer av naturens forråd; sanke, dyrke, sanse og nyte... I tillegg kommer det gjerne huslige temaer, oppskrifter og livets gang. Det blir rett og slett litt av hvert om meg og mitt. Bruker mye tid på fotball, natur, hunden Tinka og alle slags varianter av hjemmelaget... Hilsen Lene 46 år, førskolelærer og sykepleier.
Posts created 146

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow